Brandnooz box - LEDEN 2014

Dnes mi přišel balík novinky jménem Brandnooz box. Brandnooz box je něco jako Ladybox akorát tento box v sobě ukrývá jídlo. Ať to jsou novinky nebo jen tipy co byste měli vyzkoušet. Je to jejich druhý balík a tak se daly očekávat jisté mouchy. Mouchy sice na tom jsou, ale malinké a určitě to vylepší.



Začneme tedy těmi "mouchami" 
1. Do boxu použili jako výstel slámu - sláma je na výrobcích a všude okolo
2. Prach ze slámy
3. Mám zlomenou sušenku - chápu, že za to nemůžou, ale vadí mi to :D
4. Na jednom výrobku mám odlepenou etiketu, což zrovna dobrý dojem nedělá 

Musím ocenit zabalení sklenice a láhve do bublinkové folie. 






Psaní od Brandnooz box

Jako první po otevření na mě vykouklo Mysli od firma emco. Podle letáku jsem mohla dostat buď "pro princezny" nebo "pro piráty". Jak vidíte mám "pro piráty" což mi nevadí. V tomhle mysli mají být lupínky v čokoládě, burizony - krásně modré tam jsou a sušené brusinky. A ještě uvnitř má být hračka jako dárek.


Cena: 47,90 Kč
Váha: 325 g
Na trhu od května 2013
TIP


 Bohemia farmářské s příchutí rozmarýn. U těchto brambůrků jsem sama dlouho váhala jestli je ochutnám nebo ne, v obchodech najdete kromě rozmarýnových také jen slané, barbecue a sýrové. Když jsem zkoumala obal brambůrků upoutala mě kolonka s místem původu brambor u mě to je Vysočina a pak taky kdo za kvalitu brambor ručí. Musím říct že jsem si toho nikdy u žádný brambůrků nevšimla. Brambůrky by měli být z odrůdy brambor Lady Claire, hezké jméno ne? :) Těším se až je ochutnám. 
Cena: 24,90 Kč
Váha: 70 g
Na trhu od: března 2013
TIP





 Dostáváme se k mé zlomené sušence :( .. EGO cereal sušenky určitě každý zná. V boxu byly dvě příchutě čokoládové a oříškové. V balení jsou vždy tři sušenky a opravdu jsou moc dobré.
I bez ochutnání můžu říct DOPORUČUJI.
Cena: 7,90 Kč
Váha: 40 g
Na trhu od: srpen 2011
TIP


 Strýčka Bena omáčka - Uncle Ben's omáčka Tikka Masala. Prý tradiční indická omáčka z rajčat, smetany a jogurtu. No.. Já moc tyhle omáčky nemám ráda, ale vyzkouším a určitě se o tom dočtete v recenzi. 
Cena: 49,90 Kč
Váha: 500 g
Na trhu od: březen 2013
TIP



Dostáváme se k mému problému s etiketou. není to nic hroznýho, ale moc mě to nepotěšilo. BIOTTA Bio energy - Energetický nápoj jen ze šťávy, z Guarany a čaje Maté. Má zvyšovat soustředění a snižovat únavu.
Cena: 79,90 Kč
Množství: 250 ml

NOVINKA





ISOLINE 3d TOP 24 Kids.. Tyto vody mají 5 chutí energy, sport, detox, immunity a právě kids.
Ta láhev má 3 písty a jsem zvědavá jak to vlastně chutná. Už jsem párkrát viděla tuto vodu, ale asi i díky těm 3 pístům je dražší a té vody tam je málo.
Cena: 36 Kč
Množství: 0,33 l
Na trhu od: prosince 2012
TIP

 Mentos fruit 3D, tyhle žvýkačky mě potěšily. Jsou dobré, ale chuť rychle vyprchá. Ostružina-Kiwi-Jahoda kombinace dobrá a i trošku kyselá. Opět bez ochutnání mohu doporučit. Žvejk žvejk 
Cena: 17,90 Kč
Na trhu od: května 2013


 TEEKANNE Sencha Royal. Čajík do sbírky mě potěšil. Je to čistý zelený čaj a krásně voní už přes obal. 

Cena: 44,90 Kč
Na trhu od: září 2013
NOVINKA


 KOTANYI Šťavnatá vepřová pečeně  - někdo dostal Šťavnaté pečené kuře.
Balení obsahuje sáček na pečení a koření. Všichni chválí ty sáčky, tak jsem zvědavá jaký to bude.

Cena: 21,90 Kč
Na trhu od: září 2013
NOVINKA
FRUITELLA Letní mix, Jahoda 
Ovocné karamelky, já mám radši maoam. Jsem zvědavá jakou budou mít chuť.
Cena: 14,90 Kč
Na trhu od: srpna 2013
NOVINKA 



Všechny výrobky



Musím poznamenat, že sice jsem čekala něco jiného, ale i to co jsem našla v boxu není vůbec špatné, teda až na tu slámu... Normálně v obchodě bych si koupila asi jen sušenky a žvýkačky, takže jsem ráda že teď to mám doma a mohu to vyzkoušet.

Máte už taky doma Brandnooz box? :)









Štítky: