Až na obal - Brandnooz box ÚNOR 2014

A je tu recenze na únorový brandnooz box .
Pro ty co jim utekl rozbalovací článek tak ten najdete zde.

Stejně jako v předchozím článku furt nevím proč z něj jsou všichni tak nadšení. Očividně jsem měla trošku smůlu na výrobky s příchutí, které zrovna nejsou něco extra pro mě. Když jsem tak koukala na ostatní blogy tak některým jsem záviděla. Konkrétně u 5 výrobků z 12 se u mě absolutně netrefili s příchutí a  2 z těch zbývající 7 bych tam radši vůbec neměla.






Začneme tedy opět čajem.
Teekanne nezklamalo. Přes sáček je velmi cítit zázvor, ale v čaji už tak cítit není a tudíž nemá čaj takovou tu výrazně kyselotrpkou chuť po zázvoru. Což je za mě velké plus. Ale rozhodně to není tak super čaj, aby převálcoval průduškový čaj. 



Bohemia krekry 
Řekla bych, že taková klasika krekrů. Neurazí, ale ničím nepřekvapí. Myslela jsem že se po nich jen zapráší, ale nestalo se tak. 

Limmi je opravdu pecka.
Voda s tím chutná perfektně.
K tomu není co dodat. 






Jak jsem již psala hovězí vývaru nejím a proto jsem ho posunula v rodině dál.
Výsledek?
Byli nadšení. Pod těstovinami se schovávala pasta.
Že by ho snad připravovali tak jak se správně má? 
Pokud nestíháte a chcete se najíst, tyhle vaničky jsou asi dobré řešení.



Na řadu přichází cizrna o které se více dozvíte a najdete tam i recept zde.


Řepa s celerem, když vynechám to že bych raději mrkev s pastiňákem. 
Tak je to hrozně slané a díky tomu se mi chuť nedá tak výrazná, hlavně u řepy. Celer svou výrazností tu sůl trošku přebíjí.



Raciolky s medem.
Jak mám raciolky ráda, tak tyhle medové jsou nejhorší co jsem kdy měla.


Antienergy drink. Po několikáté zmiňuji že nejsem energy a ani antienergy drinkový tip. 
Tenhle byl konkrétně "vypni a spi" s konopím. 
Nemá to žádnou barvu takže skoro jako voda, ale mně stačilo si jen čuchnout, abych věděla, že s tím kamarádit nebudu. Jeden lok stačil a chtělo se mi spát, ale pochybuji že to bylo právě díky tomu.  :D
Můj šálek "kávy" to rozhodně není.


Manner picknick 
Karamel - sladký 
Čokolodá - sladký 
Sladký sladký sladký a né moc dobrý :( 


WASA Sandnwich
Nic zvláštního. Namazaný cracker bread sýrem. 


Spása mezi vším se jmenovala Mysli ovesné polomáčené sušenky.
Vynikající. Mohu jen doporučit.
Jsem zvědavá jak budou chutnat kokosové.


Jediný nevyzkoušený výrobek z boxu, a asi dlouho ještě bude.
Doufám, že v březnovém už nebude takovéhle ochucovadlo, v lednovém byla směs na vepřovou pečeni a sáček. 


Těším se na březnový a doufám, že teď budu jásat i já. :)












Štítky: