Brandnooz box, BŘEZEN 2014 - AŽ NA OBAL!

Krásnou středu všem!

Dneska jsem se rozhodla, že dorecenzuji březnový brandnooz box, o kterém jste si mohli přečíst zde.

Pokud pravidelně navštěvujete můj blog tak určitě víte, že jsem poprvé byla hrozně moc nadšená co v boxu bylo. A to se nijak nezměnilo. :)

Ale!

Na instagramu se navzájem sleduji s jedním Němcem, který také dostává brandnooz box a v porovnání s tím co tam mají oni... má ten český co dohánět.

Fotka německého boxu a recenze v celém článku.




Takhle tedy vypadal německý březnový brandnooz box. Osobně si myslím, že je to úplně o něčem jiném. Dále jsem na instagramu potkala fotky kde byl brandnooz box tématický, takže tam byly jen trvanlivé potraviny - salámy, sýry, jogurty a podobně, což taky nemusí být špatné. Dále mají různé pečící boxy což by bylo určitě i u nás super. Nutno říci, že brandnooz box je německá firma a proto je asi v Německu lepší, dále také, že to byl teprve čtvrtý box v Česku a třeba ho ještě vyšperkují.



Tak to byla tedy jen taková ukázka a zamyšlení a jdeme na zrecenzování produktů co byly tedy v českém březnovém boxu.


KAND Tomato ketchup  - Skvělý kečup bez konzervantů. O 100 % chuťově lepší než jiné druhy kečupů. Chutí připomíná kečup, který dostanete v McDonaldu (ten má ale určitě v sobě něco jiného). Stojí 29,90 Kč, což není moc za kvalitu. Samozřejmě ještě lepší je domácí kečup (na recept se můžete těšit v létě).
CHIO Chripsy - Strašně! Úplně strašně moc pálivé brambůrky. A to mám opravdu ráda pálivé jídlo, ale tohle bylo moc. Na druhou stranu je to dobré pokud je jíte ihned si doplníte denní pitný režim. :D Cena: 24,90 Kč.
BUBLIMO Sirup - Dobrá, klasická šťáva. Není na ní nic zvláštního. Líp chutná s perlivou vodou. Cena: 100 Kč


CORNY Big brownie - Pro mě příliš sladká, ale jinak klasika Corny. Cena 14,90 Kč. (Lepší je banánová)
MENTOS Strawberry mix - Ty byly na jednu stranu pro mě velké zklamání, ani jedna kyselá! Jinak klasické jahodové mentosky jsou prostě dobré. Cena: 17,90 Kč.
CORNY MilkCocoa - Tahle Corny byla zvláštní, krásně měkká a složená z kakaových kuliček a náplně. Rozhodně špatná nebyla. Cena: 12,90 Kč.




MIXIT Maxisměs Fík - Od té jsem čekala něco jiného. Vůbec mě neuchvátila, čekala jsem více oříšků a trošku větší mandle než jen jemné plátky. Jinak určitě dobré na zobání. :) Cena: 19,90 Kč.


Citrónový cukr od Vitany a MEGGLE Lactose Free smetanu jsem zatím nezkoušela - plánuji udělat recept, kde budou tyto dvě věci figurovat, takže k tomu bude i taková recenzička právě těchto dvou věcí. Cena: Cukr - 5,90 Kč a smetany 37,90 Kč.

Jak jistě víte v boxu byla ještě marmeláda která mi rupla. Proto se na její recenzi můžete těšit až u dubnového čísla - má mi přijít nová bez střepin. :)


Chceš vidět co bylo v minulých brandnooz boxech? Koukni sem.





Štítky: