Brandnooz box - DUBEN 2014

Ahoj! 

Právě před chvilkou dorazil dubnový brandnooz box! Tak nějak jsem očekávala, že bude více zaměřen
na velikonoce a třeba i na velikonoční pečení. To se mi splnila asi jen jedna věc. Ale vůbec to nevadí! Z boxu jsem nadšená. :)



Co mě, ale zarazilo bylo to, že v boxu je jen jedna "novinka". Zamrzelo mě, že sice byla personalizace v profilu, jestli chci výrobky pro děti nebo normální. Zaklikla jsem normální, ale i tak se v boxu nacházejí dvě věci pro děti. Z boxu jsou 3 věci k pití, což bych nemusela ani mít a pro mě osobně by tam mohlo být jen jedno pití.

Oceňuji, že jsem měla v boxu marmeládu, která v minulém boxu dorazila rozbitá. 

Ještě jednu věc oceňuji. V boxu jsou vytvořeny přepážky, takže nehrozí otlučení a pomačkání věcí o sebe. 


A už jdeme na to co v boxu bylo. 



Začneme kořením a dochucovadly.
Byly tam dvoje bylinky a to nakrájená pažitka a drhnutá bazalka od firmy Kotányi. Což je fajn, ani jsem netušila, že mají i pažitku. Určitě se to doma hodí.
Dalším kořením byly pyramidky s kořením na brambory od firmy Vitana (někdo mohl najít v boxu na svíčkovou nebo vývar, u mě padlo to nejlepší takže díky :)) Reklamu na pyramidy asi každý zná. V krabičce je 7 pyramidek a nádherně voní kmínem, trošku mě zaráží, že ve složení je napsán česnek. Osobně když vařím brambory tak tam česnek nedávám. Doufám, že tam nebude moc cítit.
Jako poslední tu máme kečup od firmy Felix. Kečup je prý pekelně pálivý. Ty co nezatrhli, že nechtějí věci pro děti,dostali asi kečup pro děti.

Ceny: Bylinka - 19,90 Kč 
             Pyramida - 27,90 Kč
                      Kečup - pro děti 42,90 Kč
                 Pekelně ostrý 39,90 Kč



Na řadě tu máme sekci s pitím. 
X-Drink Krtečkova voda s přichutí jahody (hehe aspoň něco :D).  Pro mě by tedy v boxu být nemusela, ale zítra vyrážím na 3,5 hodinovou cestu tak se pití bude hodit.
V boxu po dlouhé době je i zastoupen alkohol a tím je Stock Mixer. Mám vodku s grapem, ještě jsem v boxu mohla najít také gin s tonicem nebo rum s colou. Z těch tří asi u mě zase padla ta nejlepší možná varianta.
A máme tu ještě jednu plechovku a zase krtečka opět je to od firmy X-Drink a je to Krtečkova malinovka. Měla by to být taková ta klasická malinovka a jako bonus by měla být bez umělých sladidel, konzervačních látek a barviv. 

Ceny: Krtečkova voda - 11 Kč
          Stock Mixer - 29.90 Kč
                Krtečkova malinovka 18 Kč


Tohle jsem si pracovně nazvala jako věci k pečení.
A je tu tedy džem s višní a marcipánem od firmy Schwartau. Na něj se moc těším, všichni si ho chválí, marcipán  mám ráda takže doufám, že zazáří a je super, že tentokrát už sklenička cestu přežila.
Druhá věc, je hladká mouka od firmy Goodmills Babiččina volba, na ní je taky krásná reklama (v reklamě s tou moukou kreslí, moc hezké :)) 

Ceny: Višeň s marcipánem - 69,90 Kč
       Babiččina volba - 18,90 Kč 


Jedinou "novinku" boxu , která je na trhu od února 2014, je 7Days Borseto. Listové těsto plněné džemem z lesních plodů. Někteří mohli v boxu najít kombinaci jablka a skořice. Doufám, že to nebude těsto podobné tomu ze kterého mají croissanty, které mi nechutnají. V boxu je zástupce za zdravější výživu a to je Patifu Prémiová sojová paštika, já mám delikatesní. Podle letáčku od výrobce, který byl v boxu jsou ještě další 3 druhy paštik a mají i jiný sortiment, více zde na www.tofu.cz

Ceny: 7Days - 15,90 Kč
                    Tofu paštika - 26,90 Kč


To nejlepší na konec!
Kdo by neznal karamelové sušenky od firmy Lotus, které se dávají v kavárnách ke kávě? Já osobně je zbožňuji a proto jsem strašně nadšená, že jsou i v boxu. Nedávnou měli akci v Penny a pak v Kauflandu na jejich větší balení. Tyhle sušenky jsou balené klasicky po dvou jak je dostanete v kavárně.V balení je 8 balíčků po 2 sušenkách.
Další věc od firmy Lotus je pomazánka přímo z těchto sušenek, což je super! Pomázanku jsem měla už napsanou na wishlistu, co bych  si ráda přivezla z Německa až tam pojedeme nakupovat. Takže super, už si to kupovat nemusím a konečně to ochutnám! :) Tohle je varianta Classic a ještě prodávají Crunchy kde jsou i kousky sušenek - mňám. :)

Ceny: Sušenky - 24,90 Kč
                Pomazánka - 84,90 Kč


Celkem tedy byly v boxu výrobky v hodnotě : 337 Kč 

Nejlepší box, až na pár detailů. Poslední dvě věci, ale všechny nedostatky přebíjí a tak dostává dubnový box největší hodnocení co mohl. 

Už jste si také objednali svůj brandnooz box a co říkáte na tento dubnový? Máte na něco z toho chuť? 







Štítky: