Brandnooz box - KVĚTEN 2014

Je to tu. Tenhle měsíc si dali s brandnooz boxem načas.

Od rána jsem kontrolovala fb stránky brandnooz boxu a skoro všichni tam nadávali nad tím, jak se jim v boxu rozbily okurky takže PPL ho ani nepředala. No, vzhledem k tomu, že v 7 ráno mě vzbudil řidič PPLky s tím, že mi veze box tak jsem si řikala, že to bude OK. Ale co kdyby ne? V hlavě jsem měla tu rozbitou marmeládu, kterou jsem před dvěma měsíci našla. Uff... naštěstí se drama nekoná a můžeme jít dál :D


Co mě, ale zarazilo, že krabice byla pomačkaná a trošku špinavá.



Tak první věc. Okurky, zlo ostatních lidí v boxu. Překvapilo mě, že sklenice nebyla ani v bublinkaté folii (to platí i pro ostatní skleněné věci v boxu). Okurky měly u sebe dokonce i certifikát. elfo Tradiční moravské okurky na trhu v sezóně 2013/2014. Já mám raději takové malinkaté s chilli, co se prodávají v Lidlu. Ale tak, uvidíme :) 
BORNIER Dijonská hořčice na trhu od května .. Nikdy jsem hořčice nemusela. Ale! Už asi dva roky ujíždím na bavorské. Tahle určitě bude taky dobrá. 
HELMANN'S Green Pepper Sauce píší, že je nejlepší ke grilovaným bramborám. Takže se už těším, jak si jí dám na chatě. 

Ceny: okurky - 45,90 Kč
     hořčice - 55 Kč
                         pepřová omáčka - 39,90 Kč


A zase tu máme energiťáky, achjo.
Simpsonovi zbožňuju, ale energiťáky fakt ne.
Ten větší je půl litrový SIMPSONS COLA .. Docela dobrý, řekla bych, že chutná jak klasická kola. To se vypije.. :D
Menší plechovka je 250ml GREEN TEA DRINK - X ENERGY DRINK.  .. Jeden už jsem měla doba a nemohla jsem se rozhoupat, no. Tak teď už mám dva.

Ceny: Cola - 19-25 Kč
            Green tea - 20 Kč


Dobré z ovsa - natural .. Závidím těm co měli v boxu kakaové! Pokusím se to házet do jogurtu. Nesou označení "Vím, co jím" 
Květnovou novinkou jsem BOHEMIA Vroubkované Burger - vážně burger? Měla jsem hroznou chuť na brambůrky takže mě potěšili, ale jako burger opravdu nechutnají, spíš jako směska koření. Také mám z toho menší drť, protože to v boxu bylo hodně napresované, aby se to tam vešlo. 

Cena: cereálie - 49,90 Kč
               brambůrky - 24,90 Kč


Samozřejmě koření musí být asi v každém boxu - GREŠÍK Ochutnávka koření. Přesně toto koření doma máme, v krabičce jsou malé sáčky a v tom bylinky do polévky, maďarské koření, peperoncino, grilovací bylinky, provensálské koření a koření na špagety. Krabička je trošku pomačkaná. 

emco mysli nebyly v normální nabídce, ale já jsem si je objednala za body, které jsem nasbírala od té doby co odebírám brandnooz box, chtěla jsem ochutnat kokosové, takže to bylo jasné 

Ceny: koření  - 42 Kč



SogtKings Měkké cookies - opravdu měkké i přes obal, už se těším. Já mám cookies se třemi druhy čokolády. Vyrobeno v Řecku!

Dvoje balení žvýkaček mentos pure fresh, další květnová novinka. Mají uzavíratelné články. Jedny jsou mentolové a druhé mátové. V balení je 10 kusů. 

Jako bonus jsem dostala jeden sáček čaje Earl Gry od AHMAD TEA. I když jsem moc černé čaje nemusím, předevčírem jsem si jeden udělala a zas tak špatný nebyl. Už se těším až si udělám tento.

Ceny: cookies - 12,90 Kč
                         žvýkačky mentos - 14,90 Kč


V boxu kromě certifikátu a čum karty, byl také časopis svět potravin - staré číslo.

Celková hodnota boxu je 324 Kč.

Každý měsíc nemůže být posvícení, na dubnový box to nemá (zde). 
Ale zas nedopadl nejhůře. 


V boxu jsou věcí, které bych si asi jen tak nekoupila a o tom to je. 
Je mi stále divný proč tentokrát nezabalili skleněné věci do bublinkové folie a taky doufám, že v červnu bude něco bombového. 

Viděla jsem, že v Německu mívají boxy, které jsou namrazené a jsou v nich sýry a jiné mléčný produkty, atd.
Pro představu obrázek z internetu

Nebo nějaký speciální box na pečení, ten by taky nebyl špatný pro představu přidávám další obrázek z internetu.

Bylo by to prostě jiné kafe. :)

Pokud chceš vidět další boxy co už vyšly klikni sem





Štítky: