Brandnooz box - ČERVEN 2014

Ahooj!

Dneska přišel brandnooz box. Hned ráno jsem na fb brandnooz boxu viděla fotku a tak jsem se ani moc netěšila. Po převzetí boxu mě praštila do nosu vůně česneku tak už jsem se bála, že bude sklenička rozbitá. Uf není. Krabice, ale lehce pomačkaná ale byla. 
Věc co jsem nepochopila byla ta, že jeden výrobek ve skle byl v bublinkové folii a další dva ne.

No tak jdeme na to... 


KAND Ocet - 7 bylinný
7 bylin - bazalka, kopr, bobkový list, petrželka, majoránka, estragon a saturejka. Ocet bude fajn, neztratí se a myslím, že bude super pomocník na dochucování salátů.
Cena: 34,90


Valfrutta Krájená rajčata
Rajčata  nemám ráda-  teda nemám je ráda v syrovém stavu, ale nějaký způsob využití se pro ně určitě najde. Lasagne, pizza.... ono to půjde. 
Cena: 36,90


MEGAFYT PHARMA - studený čaj
Ano, opravdu studený. Neuvěřitelný a strašně se na něj těším. Krásně voní. Každý sáček je samostatně zabalený. Prostě se sáček zalije studenou vodou a jen chvilku se nechá vylouhovat, to bude opravdu skvělé na léto - pokud bude. V boxu někdo mohl najít brusinky a citron nebo grapefruit a pomeranč. Jsem ráda že mám limetku, teoreticky když se do toho přihodí máta to bude připomínat mojito, uvidíme.
V balení je 20 sáčků.
Cena: 54 Kč


Bohemia Chips Kečup a majonéza
Achjo zase brambůrky, ty byly i v minulém boxu. Chuť kečupu a majonézy - kdyby to byly takové ty hranolky tak bych to přijala možná i líp. Ale pozor!! Na první čuch to opravdu voní jak hranolky s kečupem. I na prvních ochutnávku jsou dobré! Rozhodně lepší než minulé - burger.
Cena: 24,90 Kč


DOLMIO Bazalka
Omáčka na špagety nebo těstoviny. Přidáte mleté maso nebo necháte jen tu omáčku a je to.
Mně tohle moc nechutná. Ale tohle má být z 100 % přírodních ingrediencí. Tak jí určitě ochutnám.
Cena: 51,90 Kč
Novinka od dubna 2014 


Jupík Crazy Aqua 
Zase pití pro děti? Škoda, že nebyla personalizace jestli chceme dětské nebo ne.
V boxu jsem měla malinovou verzi. Voní jako malinovka, špatné to není, na mě až trochu sladší vůně uvítala bych kyselejší. 
Cena:  15,90 Kč
Označeno jako nové od března 2014


KOTÁNYI Steak New York Strip
Super super, koření na maso se hodí. Jak na pánev, tak na gril. Už se těším.
Cena: 19,90 Kč


PECTOL Lékořice s vitamínem C 
Tyhle pastilky mám ráda - pomerančové, ale tohle! Tohle, je něco suprového. Pokud máte rádi lékořici, tak to je přesně to pro vás. Chutná to jako hašlerky a takové ty lékorky od hariba. Mňam!

Orbit Bubblemint
Ty zbožňuji a jsem ráda, že mám další do kabelky. Je to kombinace máty a typické žvýkačkové chuti. Kdo nezkusil, tak zkusit musí. Novinka od února 2014

PONTI Glassa
Vzoreček balzamického glazé, kterým se může přelít  určitě cokoliv.

Ceny - pastilky - 17,90 Kč
              žvýkačky - 11,90 Kč


HELLMANN'S Kečup se slazený rostlinou - stévií
Tak to je super kečup. V rodině máme diabetika a tenhle kečup určitě najde své uplatnění. 
V krámě jsem ho ještě neviděla - novinka od března 2014
Cena: 43,90 Kč


DAFO Česneková pasta
U té jsem se bála, že je prasklá není, ale i tak je strašně cítit. My moc česnek nepoužíváme. Takže nevím co s ním provedeme Tahle česneková pasta je konzervovaná v soli. Mám tu nějakého milovníka česneku? Už jste tuhle pastu měli?
Cena: 17,90 Kč
Novinka od května 2014


Závěr... No na první fotce a první pocit, vypadaly výrobky hůř, než tak jak z nich mám teď dojem. Něco mě potěšilo hodně, něco překvapilo, něco zužitkuji a něco předám dál.
Ocenila bych příště box pokud možno bez brambůrků, bez dochucovadel typu kečup atd. Lepší personalizaci co se týče dětských výrobků a také aspoň jeden box by byl bez právě zmiňovaných dětských výrobků např. vody pro děti atd.

Celková hodnota boxu je 330 Kč





Štítky: