Brandnooz box - ČERVENEC 2014

Ahooj!

Máme tu konec července, a s tím přichází i další brandnooz box.
Tento brandnooz box je jedním slovem paráda! Ale i přesto jsem našla -jak jinak- věci co vytknout.

Krabice. Krabice je to oč tu běží, vždy byla krabice v pořádku, ale již druhý nebo třetí box je box porušený. Nevím, kde se stala chyba, jestli ve skladu brandnooz boxu nebo je na vině PPLka. Dlužno dodat, že v období prázdnin využívám jinou doručovací adresu (jiný kraj) a box dorazil v obdobném stavu - takže jeho poškození je bez ohledu na to, do kterého konce republiky je doručován. Každopádně se mi nelíbí, že box nedrží a vypadá to jako kdyby se do něj někdo chtěl dostat nebo, že na něm stojí nějaká těžká věc a víko krabice to nevydrží.



Pak je tu ještě jeden vroubek a to se týká rozkřápnutého víčka na pomazánce. Naštěstí sklenice s pomazánkou má ještě ochranný obal (folii na hrdle), v opačném případě by bylo vše pomazané.
No, ale konec stěžování a jdeme se kochat a slintat nad tím co nám dali do červencového boxu!



Ještě je třeba dodat, že mě brandnooz box opravdu překvapil a to i počtem novinek v boxu.

Sladké věci

X-life Krtečkova přesnídávka - když pominu fakt, že v boxu je opět něco s krtečkem a pro děti, tak musím říct, že mám i na jahodovou přesnídávku chuť (15 Kč)
Mixit Křupavé Mango&Physalis - Mixit všichni známe netřeba představovat, mrazem sušené ovoce mango a physalic, znovu uzavíratelný pytlík je taky + ! (49 Kč) jaro 2014
Kávenky Cappuccino-Skořice - kávenky miluji klasiku a strašně se těším až ochutnám tuto novinku, neznám nikoho, kdo by je neměl rád. (8,90 Kč) květen 2014
Lotus Chrunchy - JO tak toto mi udělalo velkou radost, chtěla jsem si ji koupit v Německu, ale díky brandnooz boxu nemusím. Tato pomazánka oproti té minulé má v sobě kousky sušenek. Díky brandnooz boxe! (84,90 Kč) 
Lotu sušenky - to větší balení, které vidíte jsem si objednala pomocí nasbíraných bodů na webu brandnooz boxu. 
Lotus Biscoff Twinpack - praktické balení na cesty, v balíčku jsem dvě větší sušenky (8,90 Kč)


Slané věci

Chio Big PEP - v čumkartě píší, že je opět v prodeji tedy jednou byl asi jako limitka a teď je zas. Snack s přichutí uzené slaniny. Chio mám ráda a těším se až ochutnám. Měl by být bez umělých barviv a umělých látek zvýrazňujících chuť. (19,90 Kč) červen 2014
Krit Original - krekry v novém obalu, tyhle krekry nic nezkazí a mám za to, že tuto značku jsem ještě neměla (17,90 Kč) duben 2014
Penam Fit den - celozrnný žitný, bez konzervantů, chléb je na dotek měkký a doslova láká k nakousnutí. (20 Kč) červen 2014

Pití a dochucovadlo

NORDIC ICE Jablko - alkoholický nápoj plný chuti čerstvě utrženého zeleného jablka .. no uvidíme, většinou mi jablíčka v tekutém stavu chutnají (79 Kč) květen 2014
Hellmann's Majonéza na bagety - opět stejný nový a dobrý uzávěr jako na minulém kečupu. Předpokládám, že majonéza půjde použít i jinam než jen na bagety vzhledem k tomu, že je moc neděláme.(39,90 Kč) červenec 2014

Celková cenu boxu je 343 Kč


Já osobně jsem s boxem velmi spokojená, všechno v boxu využiji a nic nezůstane jen tak stát. Box se vyvedl a doufám, že takto povedený bude i ten srpnový. 

A co vy jste taky spokojeni?









Štítky: