Brandnooz box - SRPEN 2014

Konec měsíce značí jediné a to, že je tu další brandnooz box.

Pokud začnu jako vždy krabicí, tak musím pochválit. Nevypadá jako kdyby se do ní někdo chtěl dostat, je jen lehce zmáčknutá, ale to se dá pochopit. Takže VELKÁ pochvala. 

To co mě, ale trošku zamrzelo je ten fakt, že je toto spíše takový DRINK BOX.
Z 10 věcí je 5x pití. To tu ještě nebylo. Na druhou stranu jsem s výběrem spokojená jen ten fakt, že z 10 věcí je 5x pití je smutné. 

Tak se jdeme mrknout co tam teda bylo.




Alkoholický a nealkoholický nápoj


Avanti Spritz - Co jsem tak pochopila tak se jedná o namíchaný nápoj v láhvi, který se míchá v Itálii. Má být hořkosladký. Na to se těším avanti jako takové mi moc chutná. Trošku mě překvapilo, že nebyla možnost personalizace a vybrat si zda chceme alkohol či ne. NOVINKA

Zlatopramen Radler N.A Grep - Nealkoholické pivo s příchutí ovoce je vždy super. Pivo nemusím, ale tyto "limonády" mi chutnají. Nemá v sobě barviva a má jen přírodní cukr, To co mě překvapilo je to, že na čumkartě je to označené jako novinka, přitom na trhu je tento nápoj už více než rok.

Ceny: Avanti - 79,90 Kč
                    Zlatopramen - 17,90 Kč

Detox, kafe, mošt

ISOLINE 3d TOP 24 Detox - tahle blbost už tu jednou byla a to v lednu akorát v provedení pro děti. Zrovna toto je černá ovce. Znovu to rozhodně nepotřebuji. Princip je v tom že to obsahuje tři písty stlačíte jeden a voda se vám obarví a ochutí - v tomto případě jsou příchutě grep, zelený čaj s citronem a mařinka vonná. Až vypijete jeden natočíte si vodu znova a stlačíte další. Ani podle hodnocení na brandnoozboxu se mi to nezdá nějak úžasné, aby se to v boxu muselo opakovat.

Nescafe Ledová káva - Na mě vyšla příchuť Latte Macchiato, ale celkově nabízejí 4 varianty. Myslím si, že nikoho ledové kafe nemůže urazit - i když kávu nepiji každý den jednou za čas si ji ráda dám a ledovou obzvlášť. NOVINKA

JUMEX - Hruškový nektar mě velmi potěšil. Vyrobeno v Mexiku. Ještě jsem ho nikdy neviděla, moc se těším na ochutnávku. 

Ceny - Isoline - 36 Kč
                          Ledová káva - 31,90 Kč
            Nektar - 22 Kč

Opouštíme pití, oslavujte! 

Sladké


DELISSA Křehká - Oplatka, určitě mega sladká.Hned jsem ji předala dál. NOVINKA

Lotus sušenky jsem si koupila za body co mám na brandnooz.cz

SCHWARTAU Jahoda a limetka - Doufám, že bude jemně kyselá. Je z Německa, očekávám tedy velkou kvalitu. Přes sklenici jsou vidět kousky ovoce -  paráda. NOVINKA

Ceny: Delissa - 7,90 Kč
         džem - 69,90 Kč

Slané


Chio POP Corners - Velmi překvapující novinka. Chips z popcornu, popcorn zbožňuji tak už se těším. Navíc jsou pečené a nejsou smažené! 

KOTÁNYI Paprika uzená - nebyl by to brandnooz box, aby tu nebylo dochucovadlo. Na 98% jsem si jistá, že toto koření nepoužijeme.  NOVINKA

PATIFU Gourmet prémiová tofu paštika - opět věc, která v boxu byla, akorát  jiná verze. V tomto případě to však nevadí. Alespoň nějaký zástupce zdravé výživy.

Ceny: Pop corners - 24,90 Kč
    paprika - 19,90 Kč
   Patifu - 27, 90 Kč


Celková cena boxu je 338 Kč !


Podtrženo sečteno, box se mi líbil, akorát mě překvapilo množství pití.

Jak jste na tom vy? Líbí se vám "Drink box"? 







Štítky: