Brandnooz box - ZÁŘÍ 2014

Jak už je jasné z nadpisu je tu brandnooz box a tentokrát degustační. Když jsem box viděla na fotce na FB trošku jsem se bála, ale nakonec není tak hrozný. Na mém žebříčku by se zařadil asi na druhé místo. 

To co mě překvapilo byl počet věcí v boxu. Trochu mi přijde, že počet věcí klesá v červenci a v sprnu bylo věcí 10 a teď jen 7. I ta hodnota boxu je menší.  Naopak! Chválím počet novinek 5 z 8 produktů je super, ale jedna věc se opakuje jen v jiné chuti.



Na večerní pohodu


Habánské sklepy Müller Thurgau - Tohle víno je prý velmi dobré a i přesto, že víno moc nemusím na toto se těším až ochutnám. NOVINKA
Bohemia Preclíčky - Na ně už jsem dlouho koukala v krámě a jsem ráda, že je konečně mohu ochutnat. V boxu mohly být také bylinkové. NOVINKA

Ceny - Vínko - 79,90 Kč
                  Preclíčky - 16,90 Kč

Odpolední relax


Vzorek 40 g Kafe.Guru Brazílie - Káva voní krásně, balíček je rozdělen na dvě části a to na kávu už namletou a na kávová zrna. Na obalu je také napsáno kdy byla káva upražena o jaku jde odrůdu. Dále je na obalu doporučení, že se nemá pražená káva připravovat poté co uplyne 14 dní od upražení.
RACIO Cornies - Ke kávě si zakousneme klasický kukuřičný plátek politý čokoládou. Tyto plátky mám ráda, tak z nich mám velkou radost. 

Ceny - 249 Kč - 250 g 
               Racio - 22,90 Kč

K svačině či k obědu


Jack Link's Beef Jerky - sušené hovězí maso, nikdy jsem ho neměla a doma už se těšíme až ochutnáme. Jsem zvědavá jak nám to bude chutnat.
Rio Mare kousky tuňáka ve vlastní šťávě - Mám ráda tuňákové saláty na mexický způsob - fazolky, lehce pikantní. A značka RIO je známá jako velmi kvalitní, takže mám z něj radost. NOVINKA

Ceny - Maso - 63 Kč
                   Tuňák - 64,90 Kč

Na pohodovou snídani


Penam Fit den - žitno-slunečnicový chléb - Jiná verze byla už v červenci, ale nevadí. Tento chleba je velmi dobrý a třeba s tvarohovou pomazánkou a pažitkou je velmi luxusní. Chleba je chutný a nakrájený :D NOVINKA
efko Genuss Plus Ovocný snack - Mám verzi jablko broskev. Mělo by to být něco jako ovocná dřeň. Má to být bez konzervačních látek, umělých sladidel, aromatů, barviv a bez škrobu. Jsem na to hodně zvědavá a divím se že jsem to ještě v krámě neobjevila přitom je to od roku 2010 na trhu. A cena také není špatná.

Ceny - Chleba - 20 Kč
         Dřeň - 25 Kč

I přesto, že je málo produktů, box má hodnotu 332 Kč! 


Jak už jsem psala na začátku s boxem jsem spokojená. Degustační téma nebylo špatné. 

Co myslíte vy?






Štítky: