Brandnooz box - LISTOPAD 2014

Než začne prohlídka listopadového boxu, musím se vyjádřit ke změně, kterou brandnooz box udělal. Brandnooz box po hodně stížnostech na poškozené boxy a rozbité věci zařídil dopravu u České pošty. Už teď se chytáte za hlavu, že? Chápu vás, já taky. Nejhorší rozhodnutí. České poště je jedno kdy balíček dojde, pokud vůbec, to všichni víme. Už od rána jsem na FB Brandnooz boxu četla stížnosti typu "Box mi dnes nepřijde" "Musím být celý den kvůli tomu doma." Na PPL byla výhoda domluvy a prostě jste věděli, že dnes a přibližně i v kolik vám box dojde. Když to vezmu podle sebe, chodím do školy, box si nechávám posílat k mamce do práce. PPLka ho dopoledne přiveze a je klid. Jenže dnešní rozvoz ČP byl box v "odpoledním rozvozu" takže jsem musela podniknout tři hovory, abych se dopátrala hodiny kdy cca přijde, jakmile by to totiž bylo po 3. hodině nikdo by  tu nebyl k převzetí. Z toho vychází i další problém rozvozu pomocí ČP - nejste doma a oni to prostě nechají na poště. Zrovna v tomto případě to není dobré, pokud by bylo v boxu něco do lednice tak hned je problém na světě. Nehledě na to, že třeba naše pošta ani nezvoní a jen hodí do schránky papír, že jste nebyli doma i když jste doma byli celý den. Někdy ani ten lístek nehodí, ten se objeví až třeba jako druhá výzva apod.

Ok s PPLkou byl problém ten, že se k balíkům chovali neurvale, ale furt je lepší jak ČP. Navíc v ČR jezdí i jiní dopravci. Ano, dnešní box přišel v pořádku, nic neruplo (vlastně rupnout nemělo co, nic není ve skle). Shrnutí toho všeho? Česká pošta, za mě v tomto případě špatná volba.

A jdeme na box.
Box nese téma "Ochutnáváme v období adventu"
Hmmm...
Máme tu některé opakující se značky, což chápu že firma s boxem nějakou dlouhodobější spolupráci. Fajn.

Sladké mňamky
Emco ovesné vločky - jemné ovesné vločky s brusinkami. S mlékem, jogurtem nebo vodou - vodou? To bych si teda nedala. Já miluju mixit, takže budu s tím porovnávat. NOVINKA
Mentos Pure Fresh Cherry mint - Žvýkačky s extraktem ze zeleného čaje s příchutí třešní. Už jsem ochutnala a jsou velmi dobré. NOVINKA
Chupa Chups Melody Pops - všichni známe tato lízátka, teď mají novinku s colovou příchutí NOVINKA
Jumex Pomeranč - Zase tenhle džusík, jsem s ním spokojená. Hodně mi chutná a ani mi nevadí, že je teď skoro v každém boxu. Seženete je v Tescu a v Žabce.

Ceny - ovesní vločky - 34,90 Kč
 žvýkačky - 59 Kč
lízátka - 9,90 Kč
džus - 14 Kč


Slanost
Perfect pasta zeleninové špagety - Nikdy jsem o nich neslyšela, ale jsem na ně zvědavá. Je to 100% přírodní alternativa těstovin. Jsou z kořene Konjac z jihovýchodní Asie. NOVINKA
Chio Exxtra Deep s grilovaným steakem - Vroubkované brambůrky, no uvidíme jaké budou. 

Ceny - těstoviny - 79 Kč
                   brambůrky - 24,90 Kč


Ahmad tea Citron a zázvor - Pokud tam ten zázvor nebude moc silný tak se moc těším.
Meggle Lactose free smetana - bezlaktozní smetana, určitě potěší mnoho lidí
Kotányi Citrónový cukr - Tohle jsem ještě nikde nezaznamenala, ale jsem si jistá, že bude vynikající a bude super na saláty a krémy do dezertů.

Ceny - čaj - 59,90 Kč
                   smetana - 19,90 Kč
              cukr - 19,90 Kč


Celková cena boxu je 321 Kč.

Upřímně jsem čekala nějaké věci  na vyšperkování vánočního cukroví.

A jak vám se líbí tenhle box'?




Štítky: