Brandnooz box - PROSINEC 2014

Budete tam mít něco na vánoční pečení řikali.... bude to bomba na konec roku doufali jsme.. Není, nebylo a snad na nový rok to bude lepší! 

Je tu prosincový box. Můžu říct, že opravdu jsem čekala něco lepšího, ale propadák to rozhodně není.

Jdeme na to! 



Penam Zlatka - Teď si řikáte proč mektá o tom, že v boxu není nic na pečení? Jo na pečení tu je, ale možná tak na vánočku když už je to údajně mouka díky které, to pěkně vykyne a nebude se lepit. Ale já měla na mysli něco opravdu na cukroví - i kdyby to bylo jen blbý zdobení.
Megafyt Pgarma, Horká švestka - pytlíčkový švestkový čaj. Já když slyším horká švestka (jablko, hruška) vybaví se mi takový ten prášek co se rozmíchá s horkou vodou a je to moc dobré. Tak uvidíme jak obstojí tohle. Pokud by to někdo sháněl tak to seženete v lékárnách nebo ve zdravé výživě. NOVINKA
Hellmann's Tatarská omáčka - Tady se musím zeptat, proč raději nedali majonézu, kterou 89% lidí by použili na bramborový salát? Tahle tatarka má ten super uzávěr, který je opravdu fajn to uznávám. NOVINKA
Kand Brusinky - kompot z brusinek, který se hodí ke smaženým sýrům, paštikám nebo palačinkám. Prostě kompot no :D 

Ceny: mouka - 16,90 Kč
          čaj   - 54 Kč
           tatarka - 39,90 Kč
        brusinky - 34,90 Kč


Bohemia Slané a sýrové tyčinky - Všichni určitě známe klasické balení těchto tyčinek. Teď mají svačinovocestovní balení. Já mám tyhle tyčinky moc ráda, takže za mě fajn. Balení je NOVINKA
Bitters Energy gun - Unikátní žvýkačka, kde je ve středu čistý kofein v prášku. Slibuje okamžitou energii. Takže takový energy pohon do kapsy. 
Storck nimm2 Lolly - Lízátka s obsahem vitamínu C. Já už je znám dlouho a jsou opravdu dobré, ovšem kupovali jsme je v Německu. U nás je to NOVINKA.
Balconi Mix Milk - Prostě piškotový řez. 

Ceny: tyčinky - 5,90 Kč
   žvejkačky - 49 Kč
            lízátka - 6,90 Kč
                   řez - 7,50 Kč 


A na závěr si dáme pití
Desperados Ochucené pivo - pivo s příchutí tequily. Ačkoliv alkohol moc nepiji tohle jsem už párkrát měla a bylo to dobré. 
Jumex Broskev - Na jednu stranu "Achjo zase Jumex" tenhle džus máme v boxu už asi po 3. - 4.? Ano ten džus je výborný, vypiji ho hned, ale i tak bych raději viděla v boxu něco jiného. Pokud ho sháníte a nevíte kde ho sehnat mrkněte do Tesca nebo do Žabky. NOVINKA

Ceny: pivo - 24,90 Kč
      džus - 38 Kč



V boxu také bylo lednové číslo časopisu Apetit, ze kterého jsem opravdu velmi nadšená. 
Cena - 59,90 Kč



Tak si to shrneme v boxu máme 6 novinek (i s časopisem)  z 10 věcí. Což je dobré skóre.

Celková cena boxu je 351 Kč i s časopisem.

Co mě ještě pobavilo bylo to, že v boxu byla kartička se slevou na Ladybox. Sleva je 50 Kč. Takže pokud si někdo Ladybox objednává, napište mi. Pošlu kod na tu slevu. :)

Jak se vám líbí tenhle box? 


Štítky: