Brandnooz box - LEDEN 2015

Po dlouhé době otevírám Blogger a píši článek.. Proč jsem tak dlouho nic nenapsala? Stačí jedno jediné slovo: zkouškové. Ale o něm to dnes nebude.
Tímto se omlouvám svým čtenářům, že jsem tak dlouho nic nenapsala, a slavnostně slibuji, že to vynahradím.

Dnes to však bude o brandnooz boxu -  pozdě, ale přece.

Na rovinu říkám nejsem z něj nadšená. 

První věc - dodávka boxu, všichni víme že dřív byla dopravcem pplka, následně proběhla změna na Českou poštu. Po prvních stížnostech na doručování je možnost za poplatek zvolit zpět na PPLku. Člověk si řekne tak dobře PPL zacházela s boxem hrozně, Česká pošta mi zas hodí jen papír do schránky, ale furt lepší než poničené potraviny. Haha tak to asi ne. Nevím co se s mým boxem dělo, ale protlačené víko a přes krabici skoro proražené alpro je přinejmenším podivné.


















Množství - v prosinci box obsahoval 13 věcí s časopisem, tentokrát box ukrýval jen 7 věcí. Trochu smutné. 


Téma boxu bylo: Do nového roku s chutí! 


Jumex Mango - Co říct zase, po kolikáté už? Jasně je to dobré, chutná mi to, ale box má být o zkoušení novinek a věcí, které stojí za to zkusit. Ale po pár boxech, které jumex v sobě schovávaly víme, že to dobré je. Tak proč sakra zase?  NOVINKA
Lipton Lemon Macaroon - jediná spása tohoto boxu, čaj. Pro mě jako čajaře úžasný. NOVINKA
Alpro Kokosový nápoj - Super aspoň něco co může zkusit dát do smoothie. Na tohle jsem také zvědavá. NOVINKA

Ceny - džus - 60 Kč
              čaj - 49,90 Kč
                                   kokosový nápoj - cca 30 Kč


Kikkoman Sojová omáčka - Ehm omáčka no .. Pozitivní - neobsahuje nic z umělých barviv, aroma ani konzervanty apod. chemii. 
Křen strouhaný - V létě se hodit určitě bude k nějakému opékání. NOVINKA

Ceny - sojovka - 109,90 Kč
      křen - 39,90 Kč 


Tuty krekry Tomato a Oliva - Olivy a rajčata nejím, takže to ocenit nemůžu. Ale věřím, že někomu chutnat budou.
Racio Knäckebrot česnek - První pohled jéééé knäckebroty druhý pohled fůůůj česnek. Jako svačina nebo jen tak pro chuť dobrý, ale proč zrovna s česnekem :/ 

Ceny - krekry - 18 Kč
                            knäckebroty - 35,90 Kč 

Celková cena boxu 344 Kč. 

A jsme na konci. Opravdu  jsem v tomto boxu nenašla nic z čeho bych měla fakt radost nebo bych na to měla okamžitě chuť, popřípadě něco z toho vyrobit. 

Obsah boxu můžete porovnat s obsahem loňského boxu

Pro mě tohle patří k nejhorším boxům co zatím byly. 

Jak jste na tom vy? 



Štítky: