Brandnooz box- ÚNOR 2015

Konečně tu máme únorový box, trošku později. Čím to? Čekali jsme na novinku na trhu.

Vadí mi opakující se věci. Máme tu zase Jumex a to ke všemu mangový, který je absolutně nejhnusnější.  Pak máme opět Lipton, který byl v minulým boxu a to samé platí o krekrech - jen s jinou příchutí.

Abyste mi rozuměli mě nevadí stejná firma, ale pokud dostanu 6x za sebou stejný výrobek jen s jinou příchutí tak to sorry, ale to je moc. Pokud, ale najdu v boxu výrobky sice od stejné firmy, ale bude to jiný výrobek z jiné řady tak to je fajn. Například v jednom boxu budou sušenky a ve druhém, od té samé firmy bude třeba čokoláda. 

Pojďme na výrobky





Začneme s pitím

Kitl Syrob Mátový - Někdo v boxu mohl najít i zázvorový. Tohle mě moc potěšilo, strašně krásně to voní po mátě a budou se s tím dělat úžasné limonády. Je to z BIO bylinek. Vyrobeno v České republice. I obal láhve je strašně pěkný - je to tvrdší papír a jako retro noviny. Navíc výrobce tohoto sirupu získala 3. místo firmy roku 2013. Koupit lze ve zdravé výživě nebo v lékárně.
Jumex Mango - Ano už zas. A zase mango. Mango mám ráda, ale tohle to tedy dobrý není a ani nebudu raději psát jak mi to voní.
SERAF  Energy drink - Energy drinky nemám ráda, ale chápu že hodně lidí ho má zařazený v denním pitném režimu.

Ceny:    Mátový sirup - 119 Kč
Jumex - 39 Kč
Energy - 34,90

Mňamky

Bertyčky Opravdu sýrové - Tyčinky bez éček a konzervantů.  Mám ráda tyto tyčinky, takže se mňam. NOVINKA
Emco Ovocné tyčinky - Na mě vyšla verze s grepem, v boxu ještě mohly být tyčky s ananasem a s malinami. Podle všeho toto je ta novinka, na kterou jsme čekali. V balení jsou 3 tyčinky. 40 % ovoce a 30 % ovesných vloček. Obsahují fruktózu takže jsou vhodné i pro diabetiky. Jsem na ně zvědavá. NOVINKA
Tuty krekry Grahamové - V minulém boxu byly rajčatové, kterých jsem se ani nedotkla, ale tyhle konečně ochutnám. 

Ceny: Tyčinky - 12,90 Kč
         Ov. Tyčky - 39,90
     Krekry - 18 Kč


Takhle jsou balené tyčinky
 Nepojmenovaná kategorie

Tomato mix od Kotányi - Použít se dají na omáčky k těstovinám, do salátů apod. Doma to určitě nevyužijeme.
Lipton Blueberry Muffin - Minule byl opět tento čaj, ale s makronkama .. K čaji jsem si čuchla a vím, že se toho nedotknu. Víte jak měla jogobella jogurty s muffinama apod.? Jeden jsem si koupila myslím, že dokonce borůvkový muffin. Ten čaj voní úplně stejně. Fuj .. A to mám muffiny ráda ;) NOVINKA

Ceny: Koření - 19,90 Kč
     Čaj - 49,90 Kč


Tohle si máme dát na zeď a postupně si budeme odškrtávat co jsme za Jumex v boxu měli?



 Tento box nepotěšil ani neurazil. Na to jak dlouho jsme na box čekali, měla v tom být bomba. Opravdu nadšená jsem z ten mátového sirupu. To bude pecka

V boxu byly jen 3 novinky z 8 věcí. Smutné.

Celková cena boxu je 333,5 Kč

Co na to říkáte vy?


Štítky: