Brandnooz box - BŘEZEN 2015


Máme tu březnový brandnooz box. O týden později, ale znáte to Česká pošta je ochota sama.



Jdeme se rovnou podívat na tenhle jarní box.


Krušovice desítka - V edici pro nadcházející mistrovství v hokeji. Pivo se nikdy neztratí i kdyby se mělo použít na vaření. OBAL JE NOVINKA
Asterix a Obelix Kids drink - Limonáda bez chemické konzervace. Asi to bude hodně sladké.

Ceny - pivo 14,90 Kč
               limča - 19,90 Kč



Vitana poctivá Majonéza - Někdo mohl mít tatarku. Majonéza ani právě tatarka nejsou k zahození a určitě se využije. NOVINKA
Kand Dijonská hořčice - Už v boxu byla. Ale nevadí nám chutnala, tak alespoň máme další.

Ceny - majolka - 24,90 Kč
           hořčice - 29,90 Kč


Meggle Lactose Free smetana ke šlehání - Těším se až ji ušlehám a dám si ji s jahodami, NOVINKA
Schwartaue Extra - Vypadá to jak úplně rozmixované ovoce jsem zvědavá jaké to bude. Mám lesní ovoce a v boxu mohlo být ještě - jahody, maliny nebo borůvky.

Ceny - smetana - 29,90 Kč
       džem - 69,90 Kč


Corny big fruit - Corny tyčinky mám ráda a tuto novou jsem ještě neměla + je jahodová co víc si přát :D NOVINKA
Balconi Wafers - Když jsem četla v mailu že se box zpozdí o den kvůli novince od italské značky Balconi v hlavě jsem si vybavila nějaké tiramisu. A jsou to sušenky. Uvidíme jaké budou. EXKLUZIVNĚ- seženete až v červnu
Chocoland Jsem Kaštanová - Nebylo něco podobného už taky? Asi to bude chutnat jak Kaštany. Jsem zvědavá. NOVINKA

Ceny - tyčinka 14,90 Kč
           sušenky 9,90 Kč
   kaštan 8 Kč


Vest Makovky - Telky jsou zpátky! Zrovna nedávno jsem si uvědomila, že už se neprodají a teď jsou zpět jen pod jiným názvem. Super. NOVINKA
Bohemia Chips pečené kuře - Upřímně nedovedu si chuť představit, ale třeba mě překvapí stejně jako kečup s tatarkou. NOVINKA

Ceny - Makovky 18 Kč
                 brambůrky 25,90 Kč


Proč je v krabici s jídlem časopis o vaření? Cena časopisu 65 Kč.

Celková cena boxu je 266 Kč s časopisem 331 Kč.

Celkem bylo novinek (bez časopisu) 8 z 11 výrobků. Což musím říct, že je dobré,
A celkově se mi tento box líbilo více než ty minulé.




Štítky: