Brandnooz box - DUBEN 2015

Další měsíc za námi a máme tu další box. Musím říct, že jsem nadšená a box je úžasný! 





První novinka je Nescafé 3 v 1 s vanilkou a karamelem. Jsem zvědavá jaký bude. Třeba karamelové latté mám moc ráda. NOVINKA
Ceny - 5,90 Kč


Strážnické brambůrky - Pepř a sůl znám a mám ráda. Ale co mě překvapilo jsou nesolené. Ty mě zajímají.
Bertyčky jsem si vzala za věrnostní program.

Cena: Brambůrky - 11,90 Kč


Bonavita Křehké rohlíčky - Znám a mám je moc ráda. O zdravou výživu je postaráno.

Cena: Rohlíčky - 35,90 Kč


Vitana Marinovaná krkovička a kuře - Jako kdyby věděli, že se chystáme o víkendu grilovat. Určitě vyzkoušíme. 
Vitana Grunt polévka Hříbková - Není to můj favorit, ale určitě se nějak zužitkuje. NOVINKA
efko - Pronto per pasta - sušená rajčata s česnekem a olivou - To sice já nemusím, ale opět to někdo u nás zužitkuje. 

Ceny: marinády - 11,90 Kč
        polévka - 28,90 Kč
      rajčata - 59,90 Kč


Korunní Tonic - Co k tomu tonic prostě tonic. Ale není na něm nic špatného.
Corny Big fruit - Jablko - Super na svačinu do školy. NOVINKA
Mentos Soda Mix Roll - Ještě jsem neviděla a musím říct, že to vypadá dobře. Mňam. NOVINKA

Ceny: tonic - 12,30 Kč
            corny - 14,90 Kč
                   mentosky - 17,90 Kč



A nakonec časopis o bydlení. No nevadí, okouzlila mě už úvodní fotka. Ale příště bych ho už v boxu nerada viděla.
Cena: 65 Kč

Celková hodnota boxu je 332 Kč.
Novinek 6 z 10.

Box se mi opravdu líbí, po dlouhé době povedený. 
Brandnooz boxáci máte jedničku! 






Štítky: