Brandnooz box - KVĚTEN 2015

Konec měsíce značí jediné - je tu další brandnooz box. 

Tentokrát je daný do tématu Grilujeme, výletujeme, ochutnáváme 

Na jednu stranu je tento box dobrý, ale.. Jedno ale tu. To až později





Fernet Stock hruška - Klasický fernet s přídavkem hrušky v malých kalíškách na jedno použití. Určitě super ke grilování nebo na oslavu.
Toto balení je údajně neprodejné, ale v makru jsem ho viděla.

Cena - 70 Kč (balení na obrázku, ne celá flaška)




Přichází to ale

Maggi - V boxu bylo 6 pytlíčků s BBQ marinádami na krkovičku nebo kuře. Liší se jen v balení v jednom je jen ta marináda, ve druhém je k tomu marinovací sáček a v třetí verzi je směs na bylinkové máslo nebo na kečup. Marinády jsou asi dobré. Ale zaflákat tím místo na jiné produkty to se mi moc nelíbí. Mohli do boxu dát jen jednu verzi nebo tyto tří namíchat jak to bývá zvykem.

Ceny - samotná marináda - 18,90 Kč
                         se sáčkem - 27,90 Kč
                            se směsí - 27,90 Kč


Šmak Kečup - Říkala jsem si, že dlouho v boxu kečup nebyl. A tak tadáááá kečup je zde! Tento má být bez chemických konzervantů a je vhodný i pro bezlepkovou dietu. Z 100% italských rajčat. Ale tak co doma se využije.

Cena - 49,90 Kč


Jumex - Ten tu dlouho taky nebyl.. V boxu byl mangový a broskvový nektar v malých plechovkách. Zkusím dát mango do smoothie protože jinak já ho nevypiji, ale na broskev se už těším.

Cena - 18 Kč


Smarty White - Nealkoholický nápoj s granátovým jablkem. Vypadá to dobře, neviděla jsem to nikde takže se těším.
Strongbox Gold apple - Já mám cidery ráda, takže jsem spokojená.

Cena - Smart - 39,90 Kč
            Cider - 18,90 Kč



Na závěr konečně něco se můžete sníst hned 

Chupa Chups - Žvýkačky. Škoda, že jsem nedostala v boxu tutti frutti  ty jsou mé oblíbené. Jinak klasika. 
Corny big FRUIT - Podobná byla už minule. Corny mám ráda takže nevadí. (Příště bych ji už nerada viděla :D)

Cena - Žvýkačky - 11,90 Kč
                 Corny - 14,90 Kč

9 novinek z 10 výrobků

Což by bylo dobré skóre kdyby z toho tři výrobky nebylo vlastně to samé.

Celková cena boxu je 391 Kč

Co říkáte na box vy? 



Štítky: