Brandnooz box - ČERVENEC 2015

Čas utíká jako voda a dnes vám přináším rozbalování brandnooz boxu za tento měsíc.




Začneme s nápoji.
Avanti Hugo - perlivé víno se sirupem z černého bezu a s chutí limetky a máty. Na to se těším, Avanti mám ráda. A limetka s mátou? To bude bomba! NOVINKA

Strongbow - Cider je už po několikáté v boxu, ale zatím mi to nevadí. Aspoň je pokaždé jinak ochucený. Tento je z kyselých jablek a z bezového květu. Podle nějaké statistiky se teď v ČR pije cider více než pivo. NOVINKA

Cena - Avanti  79,90 Kč
        Cider 18,90 Kč


Patifu - To jsou aštiky z tofu. V kartě je jen napsaná Toskánská, ale já měla v boxu všech 9 druhů co si můžete koupit. Jsou to delikates - jemná chuť masa a cibulky, toskánská  - typická kombinace zeleniny a koření, s hlívou - s výraznou chutí zdravé houby, s bylinkami - kombinace více než 10-ti bylinek, bazalka s česnekem - ve středomořském stylu, hokkaido - jemná chuť dýně, gourmet - k nepoznání od masné paštiky, orient - pikantní směs exotického koření a rajče a olivy -  sušená rajčata se zelenou olivou. U nás se spotřebují všechny jen bude problém s tou s česnekem. 
Seženete v DM nebo v prodejnách se zdravou výživou.
Cena - 26,90 Kč

EDIT: Ohledně paštik mi ještě včera přišel email jen jsem ho neviděla. Aby jste si nemysleli, že jste ošizeni. Výrobce Veto eko, který paštiky vyrábí dal možnost bloggerkách vyzkoušet všechny jeho druhy. :) Za co jsem hrozně ráda a děkuji!


Bohemia Chips z raných brambor NESOLENÉ - Nedávno jsem je viděla v krámu a doufala jsem, že je v boxu najdu a našla. Jsou to tedy brambory nové a proto je to jen limitovaná edice do vyprodání zásob. V boxu mohla být i solená varianta. NOVINKA

Spek Dressing - Bylinkový dressing s jogurtem. Vhodné na saláty a luštěniny. Určitě ho s něčím zkusím. Je mi sympatické i to, že je jogurtový. NOVINKA

Rio Mare Paté Rustico -Tuňákový krém s paprikou. Rio Mare mám ráda a toto by mohlo být dobré i na topinky.

Ceny - Brambůry - 27,90 Kč
          Dressing - 27,90 Kč
      Tuňák - 94,90 Kč


Emco Ovesné sušenky brusinkové polomáčené - Já mám tyto sušenky moc ráda, jsou zdravější, zasytí a hlavně jsou dobré. Jsem zvědavá na brusinku a hlavně jogurtová poleva. Mňám! NOVINKA

Emco Tyčinka ořechy a brusinky - Tyhle tyčinky jsou fajn obrovské kusy ořechů - arašídy, kešu a mandle. Na výlety, na mlsání je to ideální. NOVINKA

Chupa chups XXL 4 D - Lízátko má dvě vrstvy příchutí s nějakými granulkami a ještě je v lízátku žvýkačka. Příchuť - žlutý mix - kubánský citron s lesní jahodou a mintem, růžový mix jahody, banán a borůvky, a hněý mix s přichutí coly, zeleného melounu a cherry. NOVINKA
V boxu byly 2 příchutě.

Ceny - sušenky - 15,90 Kč
           tyčinka - 13,90 Kč
               lízátka - 2x 11,90 Kč


Box se opravdu povedl. Oceňuji, že nebyl žádný energy drink nebo kečup či tatarka. Docela bych si v srpnu dala nějaké Lotus sušenky :D

Celkem bylo 7 novinek z 9 výrobků a to je pěkná práce! 

Celková cena boxu je 330 Kč.

Pokud počítám všech 9 druhů paštik tak cena boxu je 545 Kč.

Chcete vyzkoušet brandnooz box? Mám pro vás kód díky, kterému ho můžete mít jen za 99 Kč v rámci předplatného "nezávazně spolu" Kód je WM3LVBQX8Q 


Jste také spokojeni s boxem?


Štítky: