Brandnooz box - SRPEN 2015

Srpen pomalu končí a s koncem měsíce přichází brandnooz box. Ráno mi na FB naskakovalo, jak jsou lidé nadšeni z boxu. Upřímně box je průměrný a nezařazuji ho k těm nejpovedenějším. 

A co, že tam bylo?




Pedro - se dostává zpět na trh a kromě klasických žvýkaček, začali dělat i různé bonbóny a lízátka. V boxu jsme dostali hned 3 balení. Kola pendreky, tutti frutti pásky a veselí špuntíci. Jsem ráda za ty pásky, pokud budou mít kyselí prášek na nich tak budou super. Kolové věci moc nemusím. NOVINKA

Ceny -   pendreky a pásky 15 Kč
bonbony 13 Kč


Vest mini rybky - Tyhle rybičky znám od dětství avšak tady je prezentují jako novinku (asi od značky). Jsou to malé krekry sypané mákem a sezamem. NOVINKA

Megafyt ovocný čaj - v boxu mohla být verze maliny a citrón neb třešeň, kterou jsem měla já. Je to ten typ čaje co můžete zalít jak studenou tak teplou vodou. Pokud ho sháníte tak se poptejte v lékárně. NOVINKA

Amylon Čokoládová višeň - Pudink z retro edice vydané k 100 letému výročí firmy.

Ceny - rybky - 16,90 Kč
 čaj - 54 Kč
          pudink - 5,90 Kč


Dále tu máme  něco k pití.
Bear beer prémiový ležák  - K tomu nemám co říct, piva jdou mimo mě. V kartě píší, že má certifikát nejvyšší kvality.

Pure Pineapple - čistá ananasová šťáva. Na to se těším, až ochutnám. Tyto džusy mám ráda. Jen doufám, že odteď nebude v každém boxu nějaká jiná chuť, jako to bylo u Jumexu. :D

Ceny - pivo - 36,90 Kč
             šťáva - 27,90 Kč


Vitana Omáčky - Po zredukování polévek přicházejí s omáčkami. Krom omáček na fotce, v obchodech seženete také houbovou a rajskou. NOVINKA

Cena - omáčka - 29,90 Kč


Nestlé Fitness - Posledním produktem jsou cereálie od Nestlé. Nyní nová verze, ubrali cukr. NOVINKA

Cena - 89,90 Kč


Celkově bylo v boxu 9 produktů z toho 6 novinek.

Celková cena boxu je 334 Kč.

Jak se líbí box vám? 





Štítky: