Tajný život mazlíčků

Zdroj
Bobky trousící králík s vražednými sklony, nové přátelství, hodně divnej had a tuny klobásek kam se podíváte. To vše vás čeká v tomto neobyčejném rodinném filmu. New York jak ho neznáte z jiných filmů, ale z pohledu zvířat co necháte doma po tom co odejdete do práce nebo do školy.

První co mi blesklo hlavou po tom co nastal víkend bylo. Dovolená, žádná práce, nic nedělání a jen relaxace na chatě u lesa. Po první várce nalezených hřibů a nikdy nekončícího čištění jsem uslyšel tu památnou větu. "V týdnu by jsme mohli jít do kina na mazlíčky." Dělal jsem, že nic neslyším [Já věděla, že to jen hraješ! M.S] a dál jsme zuřivě čistil houby. Docela mi to procházelo než se dovolená překlenula do druhé půlky a s ní i další úpěnlivé prosby a smutné psí očiska, jestli teda půjdeme.

Mé medvědí já se pořád hádalo s mým líným já. Jakože to nemá cenu a proč tam půjdeme, když je to přece kreslená blbost. No co jsem slíbil to jsme i dodržel jako vždy a nakonec po cestě domů v sobotu jsem se já, pověstná pevná medvědí skála opět zlomil pod tíhou čokoočí mojí druhé polovičky. Ani jsem se nestihl pořádně nadechnout a už jsem se slyšel jak objednávám popcorn a super speciální edici pití. S úsměvem sedám do sedačky házíc si kusy toho pseudosladkého vzduchu do pusy a čekám na začátek filmu.




Nyní k filmu samotnému. Úvod, který se celý točí okolo minifilmu s Mimoněma je fakt vtipnej, ten se autorům hodně povedl a i starší ročníky určitě zvednou koutky pobavením. Ti z vás co viděli trailer budete z počátku nadšení, všechny vtipné věci co jste  mohli vidět tam budou. Pudl točící vlasama, smutné psí oči, tlustá čičina a podobně. Vše co bylo slíbeno toho se dočkáme.

Zdroj
Ale. Je tu pro mě velké ale, věřím že i pro ostatní z vás bude taky. Film jde v hezkém tempu, vše odsýpá tak jak má. Jenže po prvních dvaceti minutách jsem se začal nudit, děj byl nezáživný a nespravil to ani hodně naštvanej králík, co umí dělat paklíče z mrkví  a ani věčně hladovej jestřáb. Po pravdě jsem se sem tam cítil divně, když se skupiny dětí v kině smáli a já prostě ne. [Medvědí slečna se taky nesmála. M.S.]
Zdroj
Celej děj se točí okolo dvou psů, kteří se snaží spolu vyjít, postupně je začne nahánět odchytová služba, banda nechtěných mazlíčků a na konec i celá parta kamarádů v čele se zamilovanou vatovou fenkou. Nebojte se nikdo neumře, je to přece jen pohádka. Musím ale s lítostí říct, že po shlédnutí Zootropolis tenhle film ve mě nezanechal zrovna pozitivní pocit. Jo, jako pohádka je to fajn a věřím, že spoustu dětí tento snímek osloví a budou ho vychvalovat do nebes a bude je bavit stokrát dokola. Ale dospělého medvěda jako jsem já, no jednou stačilo. Film neurazí, ale ani zásadně nepobaví, v porovnání s letošní dávkou animáků pro mě končí v té spoednější půlce. Proto mu uděluji dva a půl medvědů z pěti.

Zdroj
Pokud máte malé děti rozhodně je na tento film vemte, nebudou litovat. 

A nebo pokud máte nesplněné sliby a chcete udělat svým druhým chlupatým polovičkám radost jako já, tak taky neváhejte. Nudit se nebudete, ale nezapomenutelný zážitek si taky neodnesete.

Chystáte se na tento film? Pokud jste ho již viděli co si o něm myslíte?

Váš testující medvěd

Štítky: