Plánování - Filofax Metropol A5 - #1

Po dlouhé době kdy jsem přemýšlela jaký diář chci - no dobře, popravdě jsem tehdy nevěděla o existenci happy planneru a hlavně mé teď platonické lásky kikki k planneru - při výběru jsem si vybrala A5 Metropol. Za prvé to byla jasná volba, protože se mi velikostně zdál akorát a za druhé jsem ho dostala z druhé ruky.

Rok mi ležel doma. Protože se mi zdál moc veliký. Menší verze, ale byla malá. Tak dostal druhou šanci. Pojďte si se mou ho trošku vyzdobit. 



Jako první jsem se rozhodla vyzdobit a trochu zužitkovat průhlednou folii. Nashromáždit všechny lepíky, samolepky, washi pásky a jdeme na to.


Já jsem si vybrala krásnou světle modrou izolepu s puntíčky, se kterou jsem udělala okraje. Pak jsem si vzala lepíky a nalepila je. Je skvělý, že je to variabilní a jak dojdou tak si tam nalepím zase jiné. Malé kočičky a britské lepíci jsou z ebay.

A takhle už to vypadalo ve výsledku. 


 Máte také lepíkovskou stránku?

Posedlá diářem Medvědova slečna