Restaurace Masné Krámy - České Budějovice


Máte rádi dobré jídlo a cestování? Restaurace Masné Krámy vám splní obě vaše tužby. Neváhejte a pojďte s námi nahlédnou za oponu této slavné českobudějovické restaurace. Ukážeme vám, jaká tam jsou jídla, jaká je obsluha, prostřední a ceny.



Byl parný letní den a čtyři hladově vypadající osoby se ploužily ulicemi a náměstími Českých Budějovic. Nohy nás automaticky táhly k již zmíněné restauraci. Naše mlsné pohledy se setkaly a hned jsme bez váhání vstoupili. Jako první na mě udělalo dojem to, že jsem se nacházel v opravdu velké a rozlehlé hospodě, Táhne se daleko dozadu a má spoustu zákoutí se stoly připomínající podloubí. Hlad je potvora a my jsme zapadli kousek od vchodu do prvního výklenku. Téměř okamžitě přišla obsluha, na můj vkus až příliš dotěrná. Můžete si zde vybrat z několika piv hlavně Budvar a samozřejmě nealkoholické nápoje všeho druhu.

Po chvilkovém přemýšlení a následném objednání jsme už jen čekali. Čekací doba byla dost krátká. Na prvním obrázku vidíte kuřecí salát s vejcem. Ne zrovna tradiční jídlo pro Masné krámy ale dámy jistě ocení, že majitel myslí i na ně. Obzvlášť v létě tohle jídlo přijde k chuti. Maso hezky udělané a dochucené, kdyby to nebyla monstrózní porce, tak to jídlo bylo perfektní.



Na další obrázku můžete vidět českou klasiku, vepřo, knedlo, zelo. Omáčka výborná a po celém jídle se zaprášilo jako první. Vše dobře dochucené, kdo má hlad a nemá chuť na nic extra, tohle jídlo plně vystačí a vaše žaludky rozhodně potěší.


Dále už se dostáváme do té vice prasečí části. Kilo žeber jen tak někdo nespořádá a nepovedlo se ani to tentokrát. Tyhle žebra byly snad z mamuta nebo nevím. Hezky naservírované na prkně, hořčice, křen a chleba. No kdo by odolal. Ještě že měli takové ty kontejnérky na odnos domů. Nebyla na nich žádná chyba a myslím, že ona osoba (ano, ona si je fakt dala) by si tyhle žebra dala s chutí znovu.



Na závěr tu máme to největší zvěrstvo. Půl kachny, masné paprče a hladový medvěd. Co z ní zbylo si asi všichni dovedete představit. Ano, nic. Byl to můj největší výkon a funěl jsem jak lokomotiva. Nicméně jídlo to bylo výborné, dostal jsem oba druhy knedlíků, stejně tak byli i u vepřa knedla zela. Vše dokonale upečené, tohle jídlo bych si dal kdykoliv znovu.




Nakonec nezbývá nic jiného než zaplatit a odvalit se domů. Ano já vím, jak takhle může někdo jíst. No prostě může, jednou za čas se člověk může odvázat a dát si něco podobného kalibru. Já jsem však masožravec a vždy když něco takového přijde, tak si to dosyta užívám. Závěrem, bych tuhle restauraci doporučil všem milovníkům jídla, kteří mají rádi maso. Věřte, že zde v Masných Krámech dostanete to po čem toužíte. Pak ovšem je třeba zajít na trénink, nebo si najít nějakej pohyb. Přece jen nechceme vypadat jako kuličky. Dobrou chuť!

Chutnají vám podobné jídla? Byli jste už v Masných Krámech?

Váš testující medvěd a vždy k degustaci ochotná medvědova slečna

Štítky: