Washi tape

Washi tape neboli washi pásky.

Pro lidi co se motají kolem diářů a scrapbooků je tento název známý. Pro vás co teprve začínáte být maniaci do tohoto všeho tak malé vysvětlení washi pásky jsou většinou z rýžového papíru, jsou průhledné a dají se snadno odstranit. Takže si je můžete nalepit prakticky kamkoliv. Do diáře, využít je do alba a nebo je nalepit třeba i na zeď. :)
Teď vám nabízím malé nahlédnutí do mé mini "sbírky" washi pásek.




1. a 2. Imitace krajky. Koupeno v obchůdcích s kreativními potřebami.
3. a 4. Trojka moje nová a rovnou oblíbená krásná puntikatá a rovněž tak zelená. Puntíčky se mi líbějí poslední dobou všude možně a washi pásky nejsou výjimkou. Červená koupená v obchůdku s kreativními potřebami a o původu zelené si nejsem bohužel jistá.
5. a 6. Jediné moje úzounké pásky. Oranžová je z ebay odkaz a černou jsem kupovala v obchůdku spolu s puntikatou, krajkou a dalšími páskami v jednom paklu.

 


7. Je speciálně vánoční a moc se mi líbí. Ideální pro vánoční ozdobu diáře nebo na přáníčka. Seženete třeba zde.
8. Zelené vánoční stromečky. Z této pásky jsem třeba tvořila o vánocích stromeček na zeď. Bohužel netuším odkud ji mám a dochází, asi ji budu potřebovat znovu.

9. Moje nejvíc nejoblíbenější páska! Tlapičková. Nejvíc používaná a bohužel rychle mizí. Koupila jsem jí na veletrhu kreativity v Dubči.
10., 11. a 14. Tyto pásky mám z http://www.washipasky.cz/ with love moc nepoužívám, ale 10. páska už má taky brzo na kahánku. 14. páska se skvěle hodí na PF přání nebo na důležité časové údaje.
12. Páska kupovaná v paklu s ostatními v obchůdku. Přijde mi skvělá a trochu retro.
13. Páska kupovaná v Tigeru. Hodně dětská, ale přesto krásná.
15. Páska je taky velmi moje oblíbená a jediná třpytkatá a jako jediná fakt není z rýžového papíru. Kupovaná na Aliexpressu.


Je tolik různých washi pásek. Obrázků, vzorů, šířky. A já bych chtěla všechny! 

A co vy? Máte nějaké? 

Posedlá páskami Medvědova slečna